marți, 5 ianuarie 2010

In loc de bullshit



Inca odata scarbita de jegul in care traiesc m-am gandit sa termin cu pauza pe care mi-am propus sa o iau inainte de sarbatori.
Ma cam saturasem de calculator, de net, de lume. Am vrut sa pun punct pentru o perioada.
Nu pot spune ca am gasit liniste, intelepciune sau altceva cat timp nu am mai ajuns pe la calculator.
Nu am tinut sa postez vreo lista mare de bullshit-uri de sfarsit de an pentru ca ma lasa rece.
Toata perioada asta as prefera sa nu mai fie. E prea mult stres, prea multa presiune si eu am inceput sa-mi pierd rabdarea.
Mi-am facut oricum un mic plan pentru anul asta. Sunt aproape sigura ca o sa se aleaga praful. I don't wanna jinx it!! Cine stie? Poate chiar o sa-mi iasa si mie ceva din ce-mi doresc, macar anu' asta..
Stiu doar ca o s-o ard lafel de ecologist ca pana acu'.
As vrea doar sa nu-mi mai fie atat de scarba sa traiesc aici..
Oare se poate?..

Un comentariu:

  1. Bafta maxima in ceea ce iti doresti pt anul asta. ;)
    Off topic: te-am lepsuit un pic. :D

    RăspundețiȘtergere