sâmbătă, 20 martie 2010

:)


Am iesit toti ca gazele sa ne intindem antenele la soare si sa ne descretim fruntile dupa atata amar de frig si tristete. Copii, batrani, femei, barbati, saraci, bogati, nebuni, aurolaci, drogati.. toti am iesit afara..toti in aceeasi lume.. toti sub acelasi soare.. toti sa intampinam renasterea naturii..

Floricele? Inca nu.. nici macar n-au inverzit copacii..
Gandacei, musculite, bondari, tantari, molii.. I-am vazut pe toti ieri.. ne-am reintalnit dupa atata timp.. Ce dor mi-a fost de viata!!!
Ce dor mi-era de soare, de ciripitul pasarelelor, de cer senin si cald..  Parca m-am trezit iar la viata.. cu energii si forte de primavara.. parca am renascut odata cu Mama Natura.
Simt nevoia nebuna sa tip de fericire, sa dansez in iarba, sa ma relaxez in apa, sa rad la soare si sa impartasesc bucuria mea cu un zambet permanent pe care am sa-l impart cu toata lumea!

5 comentarii:

  1. Bine te-am gasit.Tipa de fericire ca fericirea sa te auda,sa te cunoasca si poate sa te atinga. Dan

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine. Aşa să simţi mereu. Cât despre floricele, săptămâna viitoare, de FLorii! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Zambetul permanent impartel si cu mine ,te rog!

    Iarba verde si floricele, cat de curand.Viorica

    RăspundețiȘtergere