miercuri, 8 aprilie 2009

mdeah

Nu-mi explic ce se intampla.
Pana acum eram mai ingaduitoare, mai superficiala cu relatiile inter-umane.
Am devenit pretentioasa? Sau doar am inceput sa vad ca totul e un bull shit bine organizat.. de cine nu stiu..
M-am tot analizat zilele astea, credeam ca snt nebuna.. Ha! nebuna... buna.. care e diferenta?
In orice caz, credeam ca e ceva in neregula cu mine. Oricum e.. adica e vina mea..
Credeam ca pot avea prieteni..
Adica eu chiar credeam ca exista.. relatii inter-umane neconditionate.. WRONG! Totul, dar absolut TOTUL se rezuma la un interes.. fie el si nestiut de persoana care il are.. Asa a fost mereu, asa e decand Pamantu'.. DE CE?!
Am fost eu prea chioara pana acum? prea superficiala? prea idealista?
Ce e rau in a crede ceva frumos despre lume? Ce?
Are tata o vorba.. E greu sa fii singur.. e groaznic sa fii singur! -el n-are dreptate.. adica nu merita sa fie altfel.. asta e tot ce si-a dorit toata viata! asta l-am auzit spunand mereu.. acum ca are ce-si doreste nu mai e bine. - omul asta nu merita! chiar nu merita! nu pentru ca il judec eu subiectiv.. am fost si impartiala si partinitoare uneori fata de el.. dar chiar nu merita..
Pe el nu l-am inteles de ce nu si-a pastrat prietenii.. pana m-am facut mai mare..
Chiar daca e cum e .. trebuie sa recunosc o chestie.. Bine a facut!
Ce sa tina langa el? Niste lepre? Niste jogodii? Niste "prieteni" la nevoie? ... la nevoia lor evident..
Era bine cand avea de toate si era casa plina.. era chiar ok..
Dar dupa ce nu a mai avut .. cati au mai trecut pragul lui?
Ha! imi vine sa rad! au fost cam doi cu totul.. si aia foarte greu..
E sec si n-are nici o noima! Dar prin asta trec acum si chiar trebuie sa consemnez undeva.. ce daca e pe net? pe un blog.. n-are nici o importanta!
Oricum nu o sa vada nimeni asta.. cine ar putea fii intersat?oricum nu ma intereseaza..
Nu fac asta pentru a atrage view-uri.
Nu snt genul de freak.. snt chiar ok... ok nu prentru ca zic altii care doar ma lingusesc.. snt ok pentru ca asa snt. asa ma simt...
Dar acum ca fapt divers.. asa ca chestie.. cine m-a sunat pe mine azi? Azi? hai bine.. zilele astea? " Ce faci baii? Ai si tu ceva bani? Stii tu.."
Hai frateee! ce dracu' ? chiar in halu' asta am ajuns?
" Bah? Ce faci in weekend? Te bagi si tu... "
IN WEEKEND E ZIUA MEA IN PULA MEA!!! tot eu is proasta.. adica eu ... cacat! chiar am avut grija sa nu am alte planuri si sa fiu acolo... ca pula mea... ei snt...
Si weekendu' asta ce fac? se duc sa se "relaxeze" cu Ashu nu stiu pe unde pe langa oras..
Snt eu nebuna? Adica chiar cer prea mult?
Credeam ca e si la bine si la rau cu prietenii...
Este?...
Asta snt eu!
Putin mai mofturoasa de la un timp, dar eu!
Pana la urma tot eu snt proasta.. eu am crezut ca poate fii prietenie.. sau poate la inceput chiar era ceva de genul... Dar ne-am facut mari si ni s-au schimbat interesele.. ne bagam pula acum.. sntem jmecheri..
Acum snt chiar fraiera ca am lasat totul sa ma afecteze.. si ca sa ma scot dau vina pe Urania si pe predictiile ei astrale care snt tot mai de cacat pentru Berbeci in ultimul timp..
Imi place sa dau vina pe altii pentru esecurile mele si pentru neimpliniri.. adevaru' e ca snt prea multe pentru umerii mei mici si firavi.. - acum pozam in victima..
Cred ca as fii victima perfecta.. La chestia asta chiar cred ca m-as descurca cu biro..
Pooola mea... Snt o persoana slaba si recunosc.. ma rog.. nu tot timpul...
Incerc sa-mi recunosc defectele.. chiar daca dupa aia nu fac nimic sa le indrept... macar stiu mai bine decat ceilalti...
Ce varza!
Bine.. nu stiu cati ar fii instare sa isi faca o mica auto analiza si sa zica :
Da frate! Snt inconsecvent si lipsit de vointa.. imi place prea mult sa dau indicatii pretioase din varful patului, iar cand ma doare ceva recunosc.. exagerez.. parca as fii o femeie la nastere..
Asa snt cam toti barbatii.. Au nevoie de atata atentie..
Hai ca m-am mai linistit... pana ies din casa si-mi aduc aminte iar...
Cum pula mea frate? eu nu as fii capabila de asa ceva! chiar nu as putea..
Prefer sa las de la mine doar ca sa fie totul ok cu celalt, decat sa ma simt eu aiurea dupaia..
Problema e ca nimeni nu se simte aiurea dupaia.. doar eu.. "am fost proasta inca o data" - lasa bah ca ne-am simtit bine.. asta e tot ce conteaza!... Oare?
Ma agit prea mult pe teme de genul asta.. dar chiar am impresia ca is razna...
Snt doar eu... oricum eu si piticii mei stim ca limita dintre normal si anormal este o linie foarte groasa.. asa ca dormim linistiti..
Nu-i bai.. poate pana data viitoare imi trece si uit..

as fii chiar proasta sa fac asta..

Traiesc.. Si asta imi ocupa tot timpul..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu