duminică, 13 septembrie 2009

fericiti cei saraci cu duhu'

da' cu ailalti cum ramane?
adica pula mea.. ar fi foarte tare daca m-as bucura enorm la un kil de mere si un sitcom cu fermieri..
dar nu sunt asa. pe mine ce ar trebui sa ma multumeasca?
serios! eu la ce ar trebui sa ma bucur? ..stiu ce m-ar multumi acum.. un kil samburi de mere verzi m-ar scapa de orice grija pe care o am, de orice amanunt stupid care ma deranjeaza acum.
azi a fost o zi de cadere.. m-am simtit super naspa.. am avut cea mai de cacat zi. iar prietenul meu bucatar-Chelou dupa ce a mancat 3 farfurii de ciorba de fasole a zis " mai devreme am mancat fasole din aia si era super infecta, parca am mancat supa de lavete murdare"
si el trece printr-o perioada foarte nasoala.. desi nu-l multumeste nimic totusi merge mai departe.
tanjeste sa fie sarac desi nu are nici un ban.
pe el ce ar trebui sa-l multumeasca?
azi am fost exact ca Puppy - cainele meu care este foarte emotiv si se pisa pe el daca il iei in brate.. si pula mea.. "cacat!!! acum e pe tricou' meu!!"
e trist!
de ce nu pot sa fiu si eu ca vecinu'?
asculta manele, iese cu masina si agata cate o proasta pe care oricum nu o fute, o cheama pe gagica'sa la el, ii da o muie si dup'aia bea cu sor'mea pana se face pulbere. a doua zi se lauda la facultate ca are o viata super.
nu e corect! de ce pula mea sunt eu mai speciala?


"As vrea sa am puterea sa zambesc neincetat" All Star (Part Two)

Un comentariu:

  1. ...ca a lor este imparatia cerurilor....=))
    (asta ca sa termin titlul tau :P)
    Nu toti ne nastem fericiti!Trebuie sa te nasti cu o doza mare de idiotenie sau nesimtire ca sa spui ca esti fericit.In momentul in care ai vise si sperante s-a dus pe pula fericirea...

    RăspundețiȘtergere