sâmbătă, 19 septembrie 2009

nimic nu se compara cu un ceai caldut seara, sau un pahar cu lapte si miere inainte de culcare. nu e chiar cazul meu, pentru ca abia m-am dat jos din pat.. am avut o saptamana nebuna la munca.. a inceput scoala si evident si balamucul in depozitul de carti in care imi petrec mare parte din viata de zi cu zi. multi clienti, multe telefoane si alergatura naibii prin tot depozitu'.
am ajuns la un moment dat ieri sa am ameteli si dureri de splina.. oboseala a ajuns sa-si zica si ea cuvantul dupa zilele mult prea lungi ale ultimei saptamani.
problema nu a fost doar munca solicitanta din ultimele zile, ci si faptul ca desi eram rupta de oboseala nu puteam sa adorm decat dupa 12..
azi dupa ce am ajuns acasa de la munca prietenul meu m-a tinut cu forta in pat pana aproape am adormit.. ar fi fost chiar bine daca reuseam sa dorm macar o ora, dar a sunat telefonul si totul s-a dat peste cap chiar daca nu am raspuns..
am incercat zadarnic sa ma pierd in lumea viselor iar.
cred ca stresul e de vina.
nu am un motiv anume, dar stresul e ca la el acasa. fumez un pachet de tigari pe zi si bag tone de cafea.
daca ma intrebi de ce sunt stresata nu as stii exact ce sa raspund..
oricum daca ma apuc sa insirui toate chestiile care contribuie la starea in care am ajuns lista s-ar termina la pagina 12 probabil.
ma gandesc ca ar trebui sa trag si o concluzie la tot ce am scris pana acum, dar nu-mi vine nimic in minte.
in orice caz mai trebuie o cana de ceai.
asa.
acum sa trecem la concluzia mea.. inca n-am una, dar cine dracu' ar vrea sa iasa din casa in seara asta pe vremea asta de cacat si sa se bata cu papuci de casa in fata la TNB?? tocmai am auzit la radio ca se organizeaza o bataie cu papuci .
sincer acu' , daca era cu perne mai intelegeam, da cum pula mea vine asta? "aseara mi-am luat un papuc in gura" .. nu zic.. nici cu pernele nu e prea safe.. mi-am luat cateva in fata si mi s-au zdruncinat creierii zdravan.. probabil sunt niste papuci pufosi..
am descoperit un cuvant nou!! Alektorophobia - care inseamna fobie fata de gaini.
stiu ca lumea in care traim este nebuna rau, dar chiar nu ma asteptam sa existe frica de gaini. inteleg sa ai anumite fobii, dar asta le intrece pe toate!!.. si eu care ma credeam speciala doar pentru ca mi-e frica de ace..

inca m-am gasit concluzia.. dar o mai caut..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu