luni, 16 noiembrie 2009

conspiratii?

cica gripa porcina.. sa-mi bag pula daca nu e super isterie!!! poporul roman, ala adormit in somnul cel de moarte s-a panicat in fata gripei porcine!!!
de ce?? e adevarat ca e cam nasol si ca a facut multe victime si inca mai face virusul asta "scapat" de sub control, dar voi chiar credeti ca  mastile chirurgicale de la farmacie o sa va salveze de ceva care pluteste inert in aer?
bullshit!! daca o iei esti mort! sau.. nu mai stiu exact, parca facusera astia un vaccin- cam repede dupa parerea mea. le-a luat ani de zile sa inventeze vaccinuri anti rujeola sau mai stiu eu pentru ce basina de gripa, dar au gasit repede un vaccin pentru gripa mutanta.
am prins la un moment dat o discutie la tv legata de laboratoarele super tehnologizate, unde se manipuleaza chestii complicate si spuneau niste neni ca sunt facute in asa fel incat nimic nu iese in caz de avarie sau alarma de grad cel mai ridicat.. adica daca scapa un virusel nu iese pentru ca totul e la minus nu stiu cate nivele, intr-o unitate proiectata de unii foarte destepti, in asa fel incat nu trece nimic in nici o parte. 
nu sunt fan conspiratii, dar chestia asta cu gripele, vurusurile, bolile, cancerele.. mie nu prea imi par naturale..
suntem de atata amar de vreme pe planeta asta si abia acum incepe sa ne bata soarta? cand am ajuns atat de multi incat in anumite tari iti trebuie un teanc de acte si multi bani ca sa ai un al doilea copil, sau ajungi sa platesti cu varf si indesat ca ai indraznit sa iti extinzi familia? 
tata e cu teorii conspirative si tampenii de genul asta.. nu e un mod prea sanatos de viata, dar cateodata ajung sa il cred. cateodata chiar are argumente.
faza cu masca chirurgicala mi-a trecut prin minte asta vara, cand era foarte cald si cand traficul din oras era atat de insuportabil pentru mine ca pieton incat ma lua cu lesin.. o iesire de juma de ora prin partile foarte aglomerate ale orasului erau echivalente cu fumul de la cateva pachete de tigari..
 nici de noxele masinilor nu te prea feresc mastile cu pricina, dar sunt macar un semn ca nu ne convine.
gripa sau nu, e adevarat ca nu e de luat in gluma, si ca daca poti sa te feresti mai bine o faci, dar lasati in pula mea isteria!!!
e doar xenocid.

4 comentarii:

  1. Auzi, bre? Iti mai revii si tu?
    Pai am luat popcorn degeaba?

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai... e clar ca e o conspiratie... faci virusu gata ai vaccinul ... vaccin produs de cateva firme care se bucura ca cineva ia lovit cu sapa in cap (sapa fiind plina de bani)... e o vorba... cand cuiva i se intampla ceva rau, gandestete cine castiga din treaba asta... si vezi video-ul de aci http://bit.ly/6qkJRj

    RăspundețiȘtergere
  4. la categoria: "iti e frig? iti e foame? iti e? ia nishte porcina sa te limpezeshti cu prioritatile muritorule!"...cum ar zice autoarea...ce pula mea va crizati atat?

    RăspundețiȘtergere