duminică, 8 noiembrie 2009

S-a dus...

Urasc iarna!
Urasc frigul si toate senzatiile de rahat pe care mi le da iarna.
Nu-mi place zapada pentru ca e rece si uda.
Urasc gheata care se face dupa ce dau primele raze de soare si topesc nametii.
Nu vreau sa ma gandesc la mocirla care se face pe sosele.. si nu mai zic de turturii care pica pe masini si pe trotuar cand se mai incalzeste.
E deprimant.
Pentru mine perioada asta e foarte stresanta. Imi doresc doar sa pot hiberna la caldurica pana trece cosmarul. Cred ca as fii instare sa stau in casa, daca nu ar trebui sa ma duc la munca.. norocul meu e ca e doar la o strada distanta. M-am scos!

Cand m-am trezit azi.. ieri.. alaltaieri.. m-am simtit mult mai bine.. mai incarcata de energie, mai vioaie, mai optimista.. de ce?
Pentru ca mi se parea ca a venit primavara. Soare orbitor pentru ochii mei fotofobici, cer senin cu urme de nori, cateva frunze prin copaci, inca verzi si o caldura destul de ametitoare, mai ales pentru perioada asta..
Un vis!
M-am imbatat cu apa rece.. si era bine, chiar daca numai pentru 3 zile.
Au fost cele mai frumoase zile de primavara din toamna asta.. si s-au dus..
Dac-as putea sa ma ascund undeva pana trece iarna..




                                           Poate in Bora Bora..

2 comentarii:

  1. Hehehe,mi-as fi dorit si eu o hibernare,sa ma trezesc cu forte noi la primavara...dar,din pacate viata n-are decat dus...
    Multa bucurie sa-ti aduca weekendul,sa fie implinitor!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici mie numi place frigul, dar prefer toate astea in locul la zilele sufocante de vara cu temperaturi de peste 40 de grade...

    RăspundețiȘtergere